torstai 10. syyskuuta 2009

Tapiola tehostaa puhelin- ja verkkoasiakaspalvelua. Kokkolaan 60 - 70 henkilölle työpaikka.

Tapiola ilmoitti lehdistötiedotteella:

"Tapiola perustaa Kokkolaan uuden asiakaspalvelukeskuksen, joka työllistää kokonaisuudessaan 60-70 henkilöä. Keskus laajentaa Tapiolan puhelin- ja verkkoasiakaspalvelua, ja sen on määrä aloittaa toimintansa joulukuun aikana."

Projektia johtaa "Nallen sisko" Ann Wahlroos-Jaakkola. Uuden palvelukeskuksen tehtävän on tehdä puhelimitse tehtäviä turvatarkastuksia ja asiakasbuukkausta myyjille ja konttoreille. Kokkola on valittu koska alueelta on helposti saatavissa kaksikielisiä työntekijöitä.

Uusi asiakaspalvelukeskus aloittaa jo tänä vuonna ja rekrytointi käynnistyy välittömästi. Alkaako Tapiola seuraavaksi purkaa konttoriverkostoaan koska palvelu siirtyy puhelimeen ja verkkoon?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti